GRRRRR!!! HAPPY NEW YEAR TOO!

Nå er jeg passe frustrert. Kom nettopp hjem fra stallen, våt på beina, kald, sulten og utslitt. Så skulle jeg sjekke mail og andre ting på nettet som jeg så ofte gjør. Men vi hadde ikke internett. Det hadde vi ikke i går heller. Derfor ringte jeg Canal Digital kundeservice og der fikk jeg høre at han som skal fikse feilen på linja ikke er på jobb før Tirsdag. Men jeg kunne gå innpå Canaldigital.no og sende inn klage. Gjeez!!! Umulig å komme seg på Canaldigital.no når man ikke har internett! Må vente helt til Tirsdag før de fikser feilen. Det er drøyt! Tidligere har de alltid fikset det på en time, maks to. Nå må vi vente i flere dager! Huff! Heldigvis funket det å koble mobilen mot PC og bruke 3Gnett på den. Men det er treegt nett. Derfor litt lite blogging.

 

Nå må jeg finne noe å ha på meg i kveld. Det snør sykt mye ute nå, og i tillegg regner det. Så det er vått og sørpete. Frister lite å ha på finkjolen når været er slikt, men jeg får se hva jeg finner i skapet. Kjenner jeg meg rett så blir det nok en kjole uansett. Håper dere får en super nyttårsaften,. godt nyttår til dere alle!!

3 kommentarer

Siste innlegg