FINALLY!!!

Da har Canal Digital endelig vært her å fikset internetten og jeg kan blogge igjen. Det tok sin tid, men bedre sent enn….. Har fått med meg at VOE har sluttet å blogge, men tviler på at det kommer til å vare lenge. Når man er så vant med å blogge og tjener så mye på det som hun gjør, er det sikkert lett å angre på at man slutter på grunn av teite kommentarer.

I går fikk jeg endelig Lanvinkjolene mine, så nå har jeg 3 Lanvinkjoler, veske og sko. Skal ta bilde etterpå å legge ut på bloggen. Gleder meg til å prøve på kjolene, den rosa va fantastisk nydelig, perfekt fasong og kul farge. Var også en liten tur på shopping med søstra mi i dag, og endte opp med 3  nye kjoler (!?) Har mistet tellinga på hvor mange jeg har nå, men det er iallefall godt over 250 kjoler. Fant en superfin blå kjole på GIna Tricot som egentlig kostet 600, men jeg fikk den for 99.

Nå skal jeg ta meg en varm og lang dusj. Trening rekker jeg ikke, og jeg er iskald etter å ha ventet 30 min på en buss som aldri kom. Egentlig kunne jeg ta taxi etter 20 min forsinkelse, men det fant jeg ikke ut før neste buss kom. Typisk

 

8 kommentarer

Siste innlegg