ØDELAGT I KROPPEN!

I går hadde jeg en supertravel dag. Stod opp 07.30 på en LØRDAG! Hadde nemlig 2 hester å ri. FØrst red jeg på tur og bane med den ene hesten, deretter på bane med den andre hesten. Så måtte jeg komme meg hjem i all hast, skifte å spise litt, for jeg skulle videre på sprangtrening på en annen stall å ri en annen hest. Vi hoppet og hadde det kjempe gøy, hesten var nesten 2 meter høy! Morro! Helt til jeg datt av hesten og landet på ryggen. I dag er jeg stiv og støl som en planke, og kroppen  funker ikke i det hele tatt.

Men jeg har mye å glede meg til uansett. I kveld skal vi ute å spise middag med familien, for så å dra på kino å se en ny film som kom i helga. Det blir super koselig. Før vi drar jeg jeg ta fotmassagebad og slappe av litt. Synes helga har gått alt for fort, men slik er det vell når man har mye å gjøre.

Ha en super Søndag alle sammen!

6 kommentarer

Siste innlegg