RELANSERING AV NETTBUTIKKEN FLOYD.NO

For en stund tilbake hadde Floyd relansering av nettbutikken sin med nytt design og nye varer. Jeg har shoppet fra denne nettbutikken flere ganger tidligere, og gledet meg til relanseringen. Meget skuffet ble jeg da jeg så at prisene var endret på gamle varer. En singlett som kostet 29 kr tidligere  var satt opp til 99 kr. En kjole som kostet 99 var satt opp til 299, selv om varene fortsatt var på salg. Ingen som orker betale 99 for noe de tidligere kunne ha fått for 29. Selv om man har relansering av en nettbutikk synes jeg det blir feil å sette opp prisene på salgsvarer. Jeg henvendte meg til FLoyd.no og lurtepå hvorfor prisene var satt opp så mye, og da fikk jeg veldig hyggelig tilbakemelding om at dette skulle endres i løpet av forrige uke. Men de har ikke endret det enda. Selvfølgelig er det opp til de hva de ønsker å gjøre, men jeg kjøper ikke noe til en høyere salgspris enn hva jeg kunne har kjøpt det for noen uker tilbake.

(Bilde fra Floyd.no)

Hva er din mening?
3 kommentarer

Siste innlegg