You’re one in a million

På Onsdager å Fredager har jeg hest på for. En Angloaraber som jeg rir både på tur og dressur. Nå har jeg nettopp vært i stallen og ridd 2 hester. Synes det er så koselig å ta opp gamle hobbyer og hest har vært min lidenskap siden jeg var lita. Fremover har jeg planer om å starte noen stevner også. Det blir spennende.
Gruer meg til i morgen, da skal jeg rydde og vaske hele huset, og rydde bort halvparten av klærne mine og skoene mine. Synes det er VANSKELIG å velge ut hva jeg ikke skal bruke fremover. Tror jo jeg kommer til å bruke alt, men rekker jo ikke å bruke alt! Det er alt for fullt her nå, har shoppet for mye. Må også en tur på Ikea å få tak i hyller for å få bedre organisering.

SLiten bare av tanken på rydding…..Hva skal du i helga?
2 kommentarer

Siste innlegg