SOMETHING PERSONAL

I helga har jeg vært veldig opptatt, og derfor dårlig blogging. Lørdagen brukte jeg til å rydde huset, og rydde bort klær. Vasket hele leiligheten, kopper, klær og mye annet. Avsluttet dagen på Ikea og kjøpte ei superfin hylle hvor jeg plasserte alle skoene mine. Ble veldig fornøyd med resultatet, selv om det var kjedelig å bruke en hel Lørdag på rydding.
På Søndagen hadde jeg en fantastisk dag, var ute i marka å gikk tur i Pøsregnet. Det var koselig og romantisk. Deretter dro vi på restaurrant og kino. En perfekt kjærestedag.
Nå begynner jeg å bli syk. Håper jeg unngår det, men jeg har hodepine og vondt i halsen. Ikke rart man blir syk når alle på bussen sitter å hoster uten å holde seg for. Gleder meg til jeg har kjørt opp!

Så vått var det i Granåsen på Søndag

Hva gjør du i dag?

6 kommentarer

Siste innlegg