OUTFIT AND MY WEEKEND

Jeg har hatt ei helt fantastisk helg. Tidlig på Lørdagen fikk jeg besøk av søte lillesøster. Vi baket muffins og koset oss. Hadde en skikkelig jentedag med retting av hår og lakkering av negler. Muffinsene ble supergod!


Når lillesøster hadde dratt hjem ble jeg hentet av mamma og familie. Vi dro på RockHeim, et rockemuseum. Det var veldig morro og spennende. Slik gikk jeg kledd:

Topp Cubus Thigts Gina Tricot

På Rockheim spiste vi en kjempe god middag og nytet den fantastiske utsikten. Her er min vakre storesøster:


Senere på kvelden fikk jeg besøk av lillebror. Vi så Trolljegeren, en film jeg har hørt mye bra om. SYnes den var helt ok, underholdende, men ikke sååååå bra som folk har sagt. SPilte også litt WII. Her er min Wii person:

Hva har du gjort i helga?

7 kommentarer

Siste innlegg