LATTERKRAMPE UNDER MASSAGE ER KANSKJE IKKE…

….en så veldig god ide! Idag var jeg på full kropsmassage i 90 minutter. Det er første gangen jeg har vært på massage på et ordentlig Spa, og jeg hadde virkelig sett frem til det. Da jeg kom dit fikk jeg beskjed om å skifte klær. Jeg skulle ha på meg ei skjorte og en bukse som var 2 meter for stor. Den var omtrent 2 meter i diameter, og jeg strevde litt for å finne ut hvordan den egentlig skulle sitte. Til slutt festet jeg bare et tau rundt for å holde buksa på plass.?!

Så kom massageterapauten og la et teppe over meg. Hun begynte med å massere beina mine. Og jeg synes det hele egentlig var ganske komisk, og strevde for å holde latteren tilbake. Det var sykt stille i rommet, bortsett fra avslappende musikk. Jeg fikk beskjed om å slappe av, mulig hun merket at latterkrampa holdt på å ta meg. Jeg viste virkelig ikke hvor jeg skulle feste blikket for å ikke bryte ut i latter. Så det endte med at jeg lukket øynene – og plutselig ble jeg totalt avslappet. Det var utrolig herlig å slappe av i 90 min og få full kroppsmassage. ANBEFALES! Selv om det er litt corny å ligg der i en 2meter for stor bukse, og ikke ane hvor man skal feste blikket…

Har du vært på spa og fått massage?

11 kommentarer

Siste innlegg