KONKURRER MOT DEG SELV!

Så utrolig herlig det er å konkurrere mot seg selv en gang i blandt. Veldig treningsmotiverende må jeg si. Var ute å jogget en tur her om dagen da jeg bestemte meg for å jogge en bestemt rute flere ganger. Poenget var å ta tiden jeg brukte på hver runde, hvor målet var å vinne over forrige tid slik at jeg ble kjappere og kjappere. Det var faktisk veldig morsomt og utfordrende.

I dag skal jeg en tur i stallen å ri. Været er fantastisk for tiden med knall sol på himmelen. Men med solen kommer minusgradene krypende, og det liker jeg ikke. Det er nesten FOR kaldt, og når jeg rir på tur i denne kulden kjennes det ut som ansiktet blir til is. Men koselig er det likevel.

I morgen skal jeg på middag til mamma og familien. Gleder meg. Det er alt for lenge siden sist, og jeg gleder meg til å møte Leo igjen.
hahahah,sjekk blikket

Hva gjør du idag?

6 kommentarer

Siste innlegg