GJØR DET BEDRE NESTE GANG!

I går var jeg til legen for å sjekke magen. Legen fant ikke ut så mye, men sa at magen ikke var som den skal være. Surprise!  Han tippet det var virus, og jeg tipper det bare er noe han sier fordi han egentlig ikke vet hva som feiler meg. FIkk hverken medisin eller gode råd-men beskjed om å komme tilbake hvis jeg ble verre. Og jeg måtte for all del ikke trene! (hvis de ikke finner noe galt, da Må jeg jo kunne trene?!) SÅ nå er jeg kvalm, slapp og med magesmerter. Har ikke matlyst og har gått ned i vekt. HM?!

Tok noen prøver, og dama som stakk meg var ikke særlig flink. For her er resultatet etter en dag:


Det skal jo ikke se slik ut!

– Prøvene viste INGENTING, men hun sa det kan være fordi det er noe som ulmer og kun er i startfasen. Da vil det ikke vises på prøver. Slik var det da jeg hadde kyssesyken også, prøvene viste at jeg var frisk, helt til jeg mistet synet og de plutselig viste at jeg hadde kyssesyken!

 

5 kommentarer

Siste innlegg