For en måte å vokne på

I natt hadde jeg en fin drøm. Drømte nemlig at vi bodde i USA igjen med gode venner, fint vær og familie. Jeg voknet brått da vekkeklokka ringte. Ikke nok med det, men da jeg voknet så jeg en svart liten edderkopp som kravlet over dyna mi. Fysj så heslig. Lurer å hvor den har vært i løpet av natta, sikkert klatret over hele meg. Og jeg som er så redd edderkopper. Får helt frysninger bare av tanken.

Nå er jeg sliten etter en lang dag på jobb. Har litt problemer med rygg/ribbein fortiden fordi jobben er for sittestillende. Har heldigvis fått henvisning til fyseoterapaut som forhåpentligvis kan hjelpe meg med smertene. Ribbeinet på den ene siden skjærer seg ned i magen på et vis. Ikke så behagelig akkurat.

Heregud så fantastisk vær det er om dagen. Skulle ikke trodd vi er halveeis i September, det er jo varmere og finere enn mange av sommerdagene vi hadde i sommer. Derfor skal jeg gå meg en tur snart og nyte været og naturen. 17 grader var det tidligere i dag. Men samtidig har trærne blitt røde og gule. Det er så vakkert.

3 kommentarer

Siste innlegg