Perfekt dag!

Gårsdagen var perfekt! For det første hadde jeg fri fra jobb. Og bare det er ikke verst! Hadde noen småærend sammen med mamma tidlig på dagen. Og litt senere dro jeg på besøk til søstersen. Hun skulle nemlig lære meg å strikke! Hahah, tro det eller ei, men jeg ble helt hekta! Så nå er jeg i full gang med 1. prosjekt. Skal begynne på prosjekt nummer 2 så snart jeg får kjøpt flere strikkepinner. Det eneste jeg ikke liker med strikking er at det tar utrolig lagt tid å strikke ferdig noe, og jeg er en veldig travel person for tiden.   I tillegg får man vondt i fingertuppene.

På ettermiddagen var jeg ut på solsiden og spiste middag sammen med kjæresten. Superkoselig. Satt der kjempe lenge å hadde det veldig hyggelig. Da vi var på vei hjem fikk vi tak i bananesker og jeg har ryddet bort mye av rotet mitt. Men 6 bananesker var for lite til å fjærne alt, tror jeg iallefall må ha 6 til. Da blir det fullstendig orden. Can’t wait!

0 kommentarer

Siste innlegg