Jippi, supersøt!

I dag kom endelig kjæresten min hjem fra oslo. Lenge å være borte fra hverandre i 2 uker, så det var jammen godt å få han hjem igjen. Med seg hadde han en søt pakke fra tanta og onkelen sin. Vi fikk et nydelig sengesett til lillegull, et søtt hvitt helseteppe og en kjempe søt hvit smokk. Jeg elsker gaver, og dette var midt i blinken. Handlet også litt stasj til lillegull selv i dag, skal legge ut bilder av innkjøpene litt senere. Kjøpte bla saueskinn for å ha i vogn og på gulv.

Nå har jeg tydeligvis fått virus på Pc’n IGJEN! Den er umulig å starte, henger seg opp og fryser helt. Har prøvd å restarte den 3 ganger uten hell. Men Vi startet den i sikkerhetsmodus slik at jeg fikk ta backup av bilder. Det funket, heeldigvis!!! Og nå har jeg jo kjære her som kan hjelpe meg å fikse resten.

7 kommentarer

Siste innlegg