Julebord!

I dag hadde vi “Christmas-table” på jobb. (hahah, love that word) Hadde egentlig hele dagen å ordne meg på, men siden jeg måtte gjøre mye annet også, og sov så lenge så ble det i siste liten.. En time før bussen gikk var det full fart med å finne antrekk, fikse negler og ordne meg. Rakk ikke alt jeg hadde planer om, blandt annet å krølle håret, men det får så være. Antrekket ble en svart kjole, med knyting under puppene. Røde sko fra USA og en rød veske. Ganske jule-aktig.

Det ble servert lutefisk for de som liker det, og juletallerken for resten (inkludert meg, holder meg langt unna lutefisk for å si det sånn…) Det ble en meget hyggelig aften med mye latter. For min del så tok jeg kvelden tidlig, og nå er jeg stappmett. Godt med årets første julemiddag. 

Nå  herjer “Berit” utenfor. Merket godt til henne da jeg ventet på bussen. Regn og storm på en gang. Lite koselig.

Har du vært på julebord i år?

4 kommentarer

Siste innlegg