Oppsummering April til Mai 2011

APRIL

Jeg reiste til Oslo på Bursdagen min fordi kjæresten min bodde i Oslo denne perioden. Han hentet meg på flyplassen og vi dro på Akerbrygge og feriet min 24.årsdag 20.April


Hadde en super koselig bursdag

Senere på kvelden kjørte vi til Sverige. Til sommerhuset til noen i Familien
Der bodde vi noen dager. Det var en herlig påskeferie
Været var fantastisk, og vi dro på sightseeing i noen Svenske småbyer
Det var utrolig koselig. Spiste is og nytet sommerværet
Gikk mange turer i marka, og møtte tilogmed på en hoggorm!

Søstra mi hadde oppvisning på skolen. Hun var Rihanna og var utrolig flink! hun er den høyeste av jentene: 
Tok med den andre søstra mi på ridetur, siden det er så lenge siden hun har ridd 
Vi fikk låne fine hesten til Maiken 
Feiret bursdagen min hjemme hos mamma. Der hun serverte nyyydelige kaker 
Søs og kjæresten på bursdagsferinga mi 


Så dro vi på hyttetur på Fosen: jeg, søstra mi, broren min, stefaren min og hunden hans 


Store valpen 
Sminkefri på hyttetur 

Feiret bursdagen til Svigefar på en fin restaurrant på solsiden. Ahh, så god mat 

MAI

Søte Martine var endelig konfirmant
Konfirmanten 
Meg og Bendik 
Alle gjestene 
Utrolig fin Bordpynt 

16. Mai var det fotballkamp på Lerkendal. Tradisjon å dra på den kampen hvert år
Søster og meg 
På 17.Mai gikk jeg i Borgertoget sammens med Nidaros NIxies. Det var FUN! 


Deretter var det middag sammens med familien 
Hadde besøk av søstra mi, jeg inviterte på Grillparty 
Vi prøvde mange kjoler 
Hun fant sin favoritt 
nydelig 
Så var vi på treningstur i Granåsen. det var tungt å jogge opp trappene 


Så var det begravelse. Utrolig trist 

1 kommentar

Siste innlegg