What I want

Da har vi vært på visning, og leiligheten var ganske grei. Hadde 3 soverom, noe jeg absolutt vil ha! Da kan vi nemlig ha et hjemmekontor i tillegg til et soverom til baby og et til oss. Har også alltid hadd lyst å kjøpe en leiligeht der jeg har plass til alle klærne mine. Nå er jeg lei av å halveis bo i “boks” hvor mesteparten av kjolene og skoene mine er pakket bort i bokser i bua. Jeg vil ha det slik det var i USA:


Da hadde jeg god plass da

Får se hva som skjer i morgen. Har også en annen plass vi er meget interesser i. Blir spennende å se hvor det ender!

Nå har jeg også vært og letet frem skolebøkene mine som var i en eske nederst av alle eskene som sto stablet i bua. Og det var rimelig tungt å bære alt. Gravide skal jo egentlig ikke bære så mye tungt, men regner med kroppen sier i fra når nok er nok. Fant i allefall noen av bøkene jeg letet etter, så nå er det bare å starte med skolearbeidet igjen! Hurra! Trenger vell ikke si at jeg LIKER å gjøre skolearbeid?!:)

2 kommentarer

Siste innlegg