Statusrapport uke 38

TERMIN: Februar  2012. Bittelitt over 2 uker igjen. SYkt rart å tenke på. Nå er han her strax. ÅÅh jeg er så spennt

UKE: 38

NESTE KONTROLL: Onsdag i kommende uke skal jeg til jormor. Og på Torsdag skal jeg på samtale på sykehuset. 

KJØNN: Babyboy <3

UTÅLMODIG: Nei, er ikke utålmodig, men spennt og ivrig på å møte lillegull ! 

HODET NED: Ja, og det kommer det nok til å være til fødsel. Ikke så lett å snu seg å romstere i magen nå når det er så dårlig plass og hodet er festet. 

AKTIVITET INNENFRA: Åh, han er så søt – EN dag ble jeg litt bekymret fordi han hadde vært så rolig den dagen, så sa jeg til han at han måtte røre litt på seg, og da ble han så sprelsk som han ikke har vært på lenge. Det er masse liv hver dag, og jeg kjenner beina hans utrolig godt. Er litt øm i ribbeina på den ene siden… 

BESTEMT NAVN: Ja! Vi har også vurdert ulike backup navn i tilfelle hanikke passer til navnet vi har valgt ut, men finner ingen backupnavn vi liker, så går nok for 1.valget uansett… 

VANN I KROPPEN: Nei har nok ikke det, men føler meg litt “posete” eehh

BARNEROM: Nei, drømmeleiligheten har ikke dukket opp enda, desverre for oss

UTSTYR:  Fant ut at jeg manglet smokkereim, så det har jeg fått tak i. Ellers har vi vell alt 

MELK I BRYSTENE:  Nop

OM FØDSELEN: Still nervous! Men føler meg ganske klar nå. Gleder meg litt fordi jeg er så spennt

PLAGER: Litt plaget med halsbrann hvis jeg har spist mye, eller hvis jeg ligger på høyre side merkelig nok

OPPEGÅENDE:  Kjempe oppegående. Er stuptrøtt om dagene og sover sykt mye, men ellerws veldig oppegående og i fin form. Merker jeg har fått mer energi i det siste også, og har mest lyst  å jogge meg en tur

 

SULTEN: Ikke mer enn normalt

KYNNERE: Ingenting

 

MATKIKK: Hm,,, HONNIKORN. Jeg har også kikk på en annen ting som ikke har noe med mat å gjøre: Å ligge på ryggen. AAAHh ingeting er så herlig som å ligge på ryggen. Vet mange får vondt av det når de er høygravid men jeg blir utrolig avslappet når jeg ligger på ryggen. 

 

TUNGT: Det er litt tungt å reise seg fra senga, – thats it

HØYGRAVID: Ja,  men det føles foortsatt ikke ut som jeg er det


Babymagen <3   

 

2 kommentarer

Siste innlegg