Men så synd da

I dag har jeg vært på farten helt siden jeg sto opp, og for en gang skyld sov jeg ikke til 14.00. Måtte stå opp i 10 tiden fordi jeg hadde jordmortime. Jeg sa til jordmoren at jeg synes magen min har vokst en del de siste dagene, og da hun målte magen lo hun bare, fordi den hadde faktisk vokst en del. Babyen har vokst mer enn kurven sin denne gangen, men siden har i utgangspunktet var mindre enn gjennomsnittet hadde det ikke så mye å si. Skal jo på Ultralyd neste uke også, så får se hva de sier om målene da. Alt så bra ut, og babyen er kjempe aktiv.

Senere på dagen dro jeg og kjæresten min til Sverige. Der shoppet jeg MASSE godis, jeg eeeelsker jo godis! Bare synd jeg har godteristopp da, hahha…. Skal ha det liggende til jeg ikke har godisstopp lengre, greit å ha litt i hus til den dagen kommer. 

På kvelden dro vi på Kino i Kongesalen. (åh, som jeg liker den salen. Passe fredlig, lite folk, stor plass og gode stoler) vi så Mission Impossible, underholdende og spennende film. Nå er jeg passe utslitt, og i morgen må jeg opp 08.00! Skrekk og gru! Skal til legen og ta blodprøver, så skal jeg ta synstest senere på dagen. Full rulle

6 kommentarer

Siste innlegg