We are in this together

I dag har jeg så mye på timeplanene at jeg skjønner ikke hvordan jeg skal rekke alt. Tror nesten jeg må prioritere bort noe, men litt usikker på hva. Hadde litt flax egentlig, fordi kjørelæreren ringte og flyttet kjæretimen min til Onsdag i stedet for i dag, og da er det jo en ting midre på timeplanen. Her er det jeg må få gjort i dag:

  • Ultralyd. Har enda en oppfølgingsultralys som jeg virkelig har gledet meg til. Er så spennt. Søs skal bli med meg, kjempe koselig. Gøy å være gravid sammen, da har vi hverandre å dele alle opplevelser og erfaringer med. Og ingenting er bedre enn det. Nå babyene kommer så har de en lekekamerat fra første dag.

 

  • Trening. I dag MÅåå jeg ta meg tid til å trene styrke, det er litt for lenge siden nå. Burde ha trent styrke hver dag, men det har ikke blitt så mye av det i det siste. Tror jeg skal starte dagen med en liten økt.

 

  • Frisørtime. Jada. Jeg har enda en frisørtime. Men denne gangen er det kun for klipp. Vet veldig godt hvordan klipp jeg skal ha, så dette MÅÅÅ jo bare gå bra. Skal heldigvis til en annen frisør i dag da, så satser på at jeg blir fornøyd. Har iallefall troa!

 

  • Inspirasjonsmøte Skagen. Det skal være et inspirasjonsmøte på Britannia hotell om Skagenfondene. Jeg sparer selv i Skagen så tenkte det kunne være interessant å få med seg. Men dette varer i flere timer, og skjer samtidig som 2 visninger jeg bare mååå få med meg. Så er litt usikker på om jeg rekker denne.

 

  • Visning. I dag er det to visninger, 2 meget spennende og aktuelle visninger. Det eneste som er dumt er at kjæresten er på jobb, slik at jeg må dra alene. Eller, jeg skal ha med meg mamma og samboeren da, de har ganske god peiling på hus og leiligheter. Så da kan jeg få viktig Input fra de. 

 

  • Dra på Posthuset. Har fått en spennende pakke jeg skal hente. Tipper jeg går og henter den, så får jeg litt kondisjonstrening samtidig. Det tar vell cirka en time tur/retur. 

5 kommentarer

Siste innlegg