Twisted!

Jeg har alltid vært veldig usikker på om jeg ønsker å være den som legger ut mange bilder av babyen min, for jeg synes mange går litt for langt når de legger ut bilder, og ikke har noen hemninger angående hva de legger ut. Jeg vil at babyen min skal bestemme selv om hvilke bilder som skal legges på nettet, og han e jo for liten til å kunne velge selv nå. Men å legge ut noen få bilder er det jo egentlig ikke noe galt i. Men et sted går grensen. Tror ikke jeg kommer til å legge ut mange bilder av han på bloggen, kun de jeg allerede har lagt ut nå, og kanskje noen til… 

Hva er din mening om å legge ut bilder av babyer på nettet? Ville du ha gjort det? 

5 kommentarer
    1. du treng itj å post herre da men..heheh:P
      … men å lægg ut bilde av puppan t bestemora t guttn, d sher itj du nå problem i nei!? haha:P 😀

    2. Jeg legger ikke ut bilder av min sønn, nå har jeg ikke noe blogg. Men ingenting på Facebook.

    3. Jeg ser ikke noe galt i det så lenge man velger bilder med omhu, og er litt selektiv i privat informasjon man deler.
      Mange går for langt.
      Jeg har selv lagt ut bilder av jentene mine nå og da, men det er stort sett ganske anonyme bilder, aldri intime. Og det blir sånn ca et par ganger i halvåret, gjerne med andre folk.
      Muligens litt ekstra beskyttende, men tenker som du at de skal kunne ha kontroll på hvilke bilder som er publisert av de.
      Er mer forsiktig med 3åringen enn babyen og, siden hun nå vil være gjenkjennelig på bildene.. en baby ser for ut som “bare” en baby..
      ev. kan du jo merke bildene over ansiktet hvis du vil dele, så slipper du at noen misbruker bildene dine.

    4. Jeg synes det er greit ¨la andre ta del i hverdagen vår, og utviklingen til barnet. Og med tanke på bilder er opp til hver enkelt. Jeg synes det er helt ok så lenge man ikke blåttlegger barnet som kan ved en senere anledning vinkles i negativ retning. Feks nakenbilder/bilder som viser for mye. Når de er barn kan det være søtt, men jeg tror det er slike bilder som blir misbrukt. Vanlige anminlige bilder ser jeg ikke noe i veien med. Du kan jo vannmerke bildene dine, så er de ihvertfall bare dine! 🙂

Siste innlegg