Ut på tur

Jeg har bestemt meg for at lillegull skal få minst en time trilletur hver eneste dag, uansett hva! Fordi han fortjener friskluft, og jeg trenger trimmen. I dag gikk vi to turer, det ble en timestur først og 3 kvarter senere på dagen. Kondisen min er på bunn, og hver gang jeg går tur glemmer jeg vannflaske, noe jeg desperat trenger i løpet av turen. Men det går som oftest bra.

Det er så koselig å gå på trilletur! Jeg gleder meg til vi flytter og vi får litt flere turmuligheter. Her vi bor nå er det litt for mange biler og trafikk, og jeg liker ikke å utsette han for eksos og skit som svever i luften. Blir godt å komme til en litt mer landlig plass. 

Når jeg trimmer nå så merker jeg at jeg får veldig vondt i magen, sikkert i såret som skal gro. Desto mer jeg anstrenger meg, desto vondere blir det. Men det er jo ikke så rart det gjør litt vondt når det er et sår inni magen. Det blir nok bedre etter hvert, og det er nok en grunn til at man ikke skal begynne å hard-trene før det har gått 6 uker og man har vært på kontroll. 


Elsker vogna vår! Den kommer seg frem over alt! Uansett føre, både over snøhauger og slapsete veier! Love!

2 kommentarer

Siste innlegg