Magesmerter

I går hadde gullet vondt i magen, stakkar. Vet det er på grunn av noe jeg har spist, så da skal jeg kutte ut den matvaren fremover. Han gråt mye, og var nesten utrøstelig, noe han aldri har vært før. Åh, så dårlig samvittighet jeg får da, når jeg vet det er på grunn av noe jeg har spist.

I dag er han helt bra igjen, i natt sov han lenge.  Vi bruker vanligvis å stå opp i 11 tiden, noe som er perfekt, men i dag sov vi til til kl 1! Og det var deilig det også! 

Da jeg sto opp i dag var det regnstorm ute! Men trilletur skulle jeg på uansett. Da vi kom oss ut var det sol og litt vind. Og da vi var på vei hjemover ble det snøstorm og hagel. Deretter begynte det å snø igjen!  For et ustabilt vær! Men jeg har ikke pakket bort vinterklærne enda, så vi er alltid kledd etter forholdene 🙂

 

4 kommentarer
    1. Stakkars. hvor fort merket du at han reagerte på det du siste?! Eg har til no holdt meg vekke fra det meste fordi eg er så redd han skal reagere men eg må jo bare prøve meg fram, bare synd det går utover gullet om han reagere:-(:-(

    2. Fru Skovdahl: jegmerket det etter ganske mange timer, men jeg spiste noe nytt den dagen som jeg aldri hadde spist tidligere når jeg ammet. og da fikk han kjempe vondt i magen, så det må jo nesten bare være det han reagerte på 😛

Siste innlegg