Too sick to do anything

Jeg takler dårlig å være syk. Da jeg hadde vondt i halsen i går kastet jeg nesten opp. SLik er det i dag også, det klør så ille langt nedi halsen at jeg nesten får brekninger. Jeg og Lukas sov til klokken 13.00 fordi vi er like slapp begge to. SYnes det er så vondt å se at han er slapp og forkjølet. SÅ er jeg i tillegg redd for at jeg skal smitte han med vond hals og tørrhoste. Derfor tørr jeg nesten ikke kysse han. Han er jo syk han også, men hvis han ikke har samme bakterie/virus som meg så er jeg redd han skal bli enda verre hvis han blir smittet av meg 🙁

Hadde planer om å dra på barseltreff i dag, for første gang, men ingen av oss er i form til det, dersverre! Og dette var siste kjangsen til å møte barselgruppa på helsestasjonen. SKulle også møte med fysioterapaut, men nå må vi heller bare fokusere på å bli frisk. 

Nå er Lukas på besøk til farmor slik at jeg kan sove litt å prøve å bli frisk fortere. Han fortjener ei frisk mor med masse energi, og ikke ei slapp mor som er syk og kan risikere å smitte han enda mer! Nå skal jeg sove! Ciao


Blæh

4 kommentarer

Siste innlegg