6 ukerskontroll

I dag skulle vi på 6 ukerskontroll! Jeg var så spent på vekt og lengde og har sett frem til denne timen på helsestasjonen. Men i og med at vi er så syk som vi er, både jeg og Lukas, måtte vi droppe timen. Fikk ny time på Mandag, da er han 7 uker, men det går greit.

I natt sovnet vi i 5 tiden, siden vi hadde sovet så mye på dagen. Og vi sto ikke opp før 2 i “morgest”. Men søvn er jo så viktig når man er syk og prøver å bli frisk. Jeg føler meg faktisk litt verre i dag, håper vi blir frisk til i morgen! Nå synes jeg vi har vært syk alt for lenge!

Lukas fikk en fiiin gave idag

esc2vinnik
2 kommentarer
    1. Å, så kjedelig=( Håper dere blir friske snart og kan komme på besøk! Blir spennende å se hvor mye han har vokst. Vi har 5mnd kontroll og vaksine på mandag. Gleder meg masse for utviklingen har vært så stor. Men gruer meg til sprøyta da=/

Siste innlegg