ååh, da måtte jeg gjøre det da

Lukas har brukt størrelse 50 og 56 helt frem til nå, og nå er han 6 uker gammel. Men i dag måtte jeg innse at det var på tide å pakke bort de størrelsene, og ta frem 62. Skulle bruke en drakt fra GAP for første gang også, en jeg har gledet meg til å bruke, men den var for liten den også. SÅ den fikk jeg desverre aldri brukt på han, sukk! Så fort de søte små babyene vokser da.. Nå er kommoden fylt opp med klær i riktig størrelse, så nå skal jeg prøve å bruke alt før de er for små. Og det er MYE klær! SÅ rekker sikkert kun å bruke alt en gang. Shoppet nok litt for mye da jeg var gravid, hehe…. 

Søten min er ikke helt frisk enda, og det er ikke jeg heller. SYnes det er på tide å bli bra nå siden vi har vært syk siden Søndagen! Jeg er litt bedre i dag, men Lukas hoster mer enn han gjorde i går. Men vi sover mye om dagen, og lader opp batteriene. Vi sto ikke opp før 2 i dag faktisk….!


 

1 kommentar

Siste innlegg