Finally!

Jeg føler meg rimelig frisk! Er fortsatt ikke 100%, men frisknok til å komme meg ut av huset. Lukas hoster ikke lengre han heller, men vi er begge litt tett i nesa. Etter at vi var så våken i natt sov vi til 12tiden i dag. Startet dagen med en trilletur i regnværet før frokost. (er litt småsjalu på de i Oslo som har sommer og sol nå!) Dro en tur på Rema på veien og handlet mat til helga og flere bleiepakker. De koster kun 5 kr nå – nesten gratis jo! 

Snart kommer Lukas Bestemor å henter oss. Der skal vi være til kjæresten min er ferdig på jobb og henter oss. Lenge siden vi har vært hjem til mamma nå, så det blir koselig. Gleder meg til å treffe Leo igjen også. SÅ skal vist søstra mi og babyen hennes Ariana komme på besøk. Så får Lukas endelig møte søskenbarnet sitt igjen.

Ha en super Lørdag alle sammen!

1 kommentar

Siste innlegg