Again?

Lukas er et søtt  lite sovedyr. I går sovnet han i 7 tiden på kvelden. Jeg hadde tenkt å vekke han slik at han kunne være våken noen timer før vi la oss, men han ville helst sove, og da greide jeg ikke å plage han til å vokne. Det ble så jeg sov en time sammens med han på kvelden i stedet. Det skulle jeg ikke ha gjort, for da vi skulle legge oss fikk jeg ikke sove. Strevde i flere timer, jeg som normalt sovner på noen sekunder. Sovnet ikke før 5 på morgenen! Sov et par timer før Lukas voknet igjen. Da var han våken en time før han sov videre… Jeg fikk ikke sove fordi jeg var stresset fordi vi hadde så mange planer, så jeg startet dagen tidlig. Og nå føles formen crap igjen. Jeg har blitt mer forkjølet enn jeg var, men det har sikkert noe med at jeg har sovet så lite. Lukas er også forkjølet enda. I natt skal jeg legge meg i riktig tid, og iallefall ikke slappe av en time på kvelden før jeg skal legge meg. Det har jeg lært

 

0 kommentarer

Siste innlegg