Sukkervann til baby

Siden Lukas ble født har han hatt vondt i magen to ganger. På grunn av at jeg spiste løk den ene gangen, og mais den andre gangen. Her må man nesten bare prøve seg frem hva babyen tåler og ikke tåler. Og slik lærer man av. Når han har hatt vondt i magen og skreket nesten hele natta, estemte jeg meg for å følge et råd jeg hadde fått. Nemlig SUkkervann.

Blandet 1 skje sukker med 2 dl vann og kokte opp vannet. Kjølte det ned til det ble lunket, og ga han 2 ml. Det funket som bare det!! Like etter han hadde fått det så sovnet han, og det funket like bra begge gangene jeg ga det til han. Virkelig verd å ha i nøden, det lindrer smertene så bra så babyen slipper å plages med de dumme magesmertene. Hurra for noe så enkelt! Verd å prøve!

 

Hva er din erfaring med sukkervann til baby?
 

0 kommentarer

Siste innlegg