Ord kan ikke beskrive

…Hvor høyt jeg elsker babyen min! Jeg elsker hvert sekund jeg har sammen med han! Vil helst vekke han når han sover bare for å holde han. Når jeg er bort fra han savner jeg han så mye at jeg nesten ikke får puste. Han er så fantastisk, og betyr alt for meg. Visste ikke at det fantest en kjærlighet som var såå sterk!


Han har et fantastisk lynne, gråter aldri og er aldri i dårlig humør. Men han sier i fra når han er sulten, og vil ha oppmerksomhet, noe som er fantastisk. Kan sitte lenge i vippestolen sin og kose seg for seg selv sånn at jeg rekker å gjøre litt husarbeid og ordne meg. Han sover natten igjennom, med ammepauser selvfølgelig. Vi sover fra 12 til 12 og det er jo rene luksusen. Trodde ikke det kom til å være så lett å ha en liten baby i hus, men han er jo bare helt fantastisk. Livet som mamma er magisk!!! Jeg stortrives og koser meg ihjel hver dag

4 kommentarer

Siste innlegg