Impossible

Blogg.no har vært rimelig impossible i dag. Har ikke fått til å logge meg inn en eneste gang. Men ser ut til å fungere greit nå, håper det varer.

I dag har vi vært å kjøpt overmadrass til Nysenga vår. Endte opp med en fra Jysk som egentlig koster 3400 men var på salg til 2000. Den var supergod, og Lukas elsket den han også. Da vi testet den ut i butikken lå han bare på senge å lo og smilte. Så herlig! Gleder meg til å få sove i ny seng når vi flytter, det blir digg. Og nå er det ikke mange dagene igjen. SYkt hvor fort tiden går.

Midt oppi flytting og eksamenslesing må vi også planlegge dåp. Og jeg har brukt dagen på å lete etter fine dåpskjoler. Kjæresten min brukte dåpsdrakt da han var liten, og min dåpskjole vet jeg ikke hvor er. Derfor bestemte vi oss for å kjøpe ny dåpskjole som vi kan bruke til barna våre. Har funnet noen som er aktuelle, men det er så mange som er så utrolig fine at det er vanskelig å velge hvilken vi skal gå for! Tror jeg kommer til å bruke litt tid på å finne den perfekte kjolen! Mange ser for feminin ut, og det er viktig at den ikke er alt for jentete.

De kravene jeg har til dåpskjolen er følgende:

  • Kjolen skal være laaang
  • Kjolen må ha lang arm
  • Babyblått bånd

Noen som vet hvor de selger fine dåpskjoler?

 

2 kommentarer
    1. Åh! Så reklame på ei som sydde dåpskjoler i blandet “Lev landlig”. De var så utrolig fine, og hadde det lille ekstra som gjorde de mer spesielle. Merket meg aldri hva produsenten het, siden vi har arvekjole som min mormor har sydd og Niclas va den femte gutten og det tiende barnet som ble døpt i den=)

Siste innlegg