Fantastic day!

I dag kom pappa å hentet meg og kjørte meg hjem til Søstra mi. Jeg kvier meg litt for å ta buss med barnevogn, har hørt så mange historier om barn som har falt ut av vognen sin, skadet seg, barnevogner som har veltet, og masse ekle, fulle folk som er på bussen. Så unngår det så leng jeg kan. Været var fantastisk og jeg og SØs bestemte oss for å gå en lang trilletur. Vi gikk faktisk i 3 timer totalt. Lukas sov og koset seg hele tiden. Etter 3 timers gåing fikk jeg bittelitt vondt i bekkenet. Det får jeg også når jeg jogger, men det er vell normalt når det ikke er så lenge siden man har født.

Vi tilbringte hele dagen sammen med søs og hennes lille prinsesse Ariana. Lukas og Ariana så ordentlig på hverandre for første gang, og Lukas lo av tante som laget mange komiske grimaser! Utrolig Søtt! Fikk servert boller så vi koset oss skikkelig.

6 kommentarer
    1. Hørtes utrolig koselig ut, dere er så heldige som har hverandre i samme situasjon 🙂
      Men det med bussen er virkelig ikke skummelt. Barnevogna velter ikke av seg selv, fulle folk finner du stort sett på lørdagskveldene (på dagtid gjemmer de seg bare bakerst i bussen og plager ingen). Ungene faller ikke ut av vogna med mindre mora er uoppmerksom og ungen såppass stor at den kan klatre eller åle seg ut. Det eneste er at i rushtiden er det stappfullt og dessverre er det mange som ikke tar hensyn om du da prøver å komme deg på med barnevogn 😉

    2. Jeg må ofte ta bussen med barnevogn og det har gått bra alle gangene : ) Men skjønner hva du mener. Jeg måtte ta buss når ”alle” skoleungene var på, og mange av dem kaster bare igjen sekker og bag der vognene skal stå. Så jeg er rett og slett så frekk at jeg skyver vekk sekker og bager for å få plass til vogna ;P

Siste innlegg