Småbarnsmor og businesswoman

Å kombinere det å være småbarnsmor og businesswoman er ikke alltid like lett, men det går da!! Både i går og i dag har jeg hatt maange viktige telefonsamtaler og ansvar for å få unna ting som haster. Lukas er tålmodig og snill, men sier i fra hvis han vil ha oppmerksomhet, og da et det bare å legge fra seg telefonen, avtaleboka og pc’n! Min elskede sønn kommer foran alt annet! Det er ikke alltid at jeg får gjort ting like fort som jeg hadde planer om, for nå har jeg en liten keiser som bestemmer hverdagen. Men så lenge man legger inn i Tidsbudsjettet at noen ting kan ta litt lengre tid enn planlagt så går det bra!

Det går faktisk an å kombinere de to tittlene!

3 kommentarer
    1. Hehe, kjenner meg igjen! Har selv en liten, og kombinerer med enkeltmannsforetak.
      Får mye god hjelp i samboeren, men det er en hårfin balanse; småbarnsmor og business! Hva slags firma driver du?

Siste innlegg