En herlig aften

Nå er det en stund siden jeg har blogget, men det sier seg vel selv hvorfor. Tiden strekker bare ikke til akkurat nå midt oppi flytteprosess og mye annet! Men nå har jeg 5 minutter for hånden.

På Søndagen var vi hos Victoria og feiret 23årsdagen hennes. Det var utrolig koselig, mye god mat, nydelige kaker og koselige mennesker. Lukas storkoset seg han også, var så mye å følge med på, og masse oppmerksomhet å få, noe han elsker. På slutten av kvelden var han utslitt og sovnet som en stein, søten min! Hadde strålende vær på feiringen, og det er jo ikke verst.

Da resten av folkene hadde dratt hjem spilte vi Wii. JEg har blitt hekta på MarioParty, det er jo såå fun!

Lukas elsker stolen her. Den vugger og spiller musikk og mye annet. Her kan han sitte leeenge å bare kose seg. Heldig! Skulle gjerne ha hatt en slik en selv.


Good mat!

Victoria fikk mange fine gaver. Jeg har ikke gitt gaven fra meg enda, men det er fordi jeg ikke har hatt tid til å dra på butikken. MEn gaven kommer snart

Hun laget den sykt gode kaken. Håper hun baker til dåpen til Lukas også for hun er så flink!

0 kommentarer

Siste innlegg