Sprekingene

I dag voknet jeg til solskinn og et varmt rom! Herlig! Gledet meg til å ta fatt på dagens trilletur siden været var så strålende. Hadde mange ærend jeg måtte få unnagjort før dagens trilletur, men kom meg da ut til slutt. Da hadde det selvfølgelig skyet over, men varmt var det likevel. Det er så typisk at det blir overskyet når man endelig kommer seg ut. Får være kjappere neste gang. Først trillet jeg og Lukas en liten tur alene. Deretter gikk vi på trilletur med kjæresten min, det var utrolig koselig. Vi trillet ned til elva, og da fikk jeg skikkelig vårstemning.

Senere på dagen da kjæresten min hadde dratt på jobb, fikk jeg besøk av broren min. Vi har jo begynt å jogge sammen, og i dag var ingen unntak. Vi jogger sammen 3 dager i uken, og i dag dro vi på en laaang joggetur. Var ute i hele 90 minutter, og det brennte i musklene mine underveis. Deilig! Elsker å jogge. Lukas sov og koset seg i vogna si mens jeg og broren min sto på for harde livet. heheh….


Hhaha, ser jo høygravid ut med hettegenser under jakka. Lol

1 kommentar

Siste innlegg