Idyll

Jeg elsker å vokne opp når solen skinner inn vinduet, og i dag var intet unntak. Lukas vokner tidligere nå enn før, siden solen skinner så sterkt inn der vi sover. Vi har nemlig ikke skaffet gardiner og persienner enda. Men jeg synes egentlig det er litt godt jeg. Startet dagen i dag med en trilletur i skogen. Det er så fint her! Vi bor så nerme marka, og det er helt fantastisk. Det lukter utrolig godt i skogen, og er virkelig idyllisk. Her er det så rolig og barnevennlig! Stortrives!

Ellers i dag har jeg ordnet rommet til Lukas. VI er nesten ferdig med resten av leiligheten, men rommet hans er det ikke gjort så mye med enda. Koser meg skikkelig når jeg ordner barnerommet! Har brettet klær, strøket klær, ordnet med dåpskjolen og bunaden. I helga skal vi nelig i konfirmasjon, og bunaden skal på for første gang. Gleder meg!

3 kommentarer

Siste innlegg