Konfirmasjon

I dag var jeg og Lukas i konfirmasjon til broren min. Lukas brukte bunaden sin for første gang og var superkjekk! Jeg hadde på meg en laaang kjole som går helt ned til gulvet, enda jeg hadde på høyhælte pumps. 

Konfirmasjonen startet i Byåsen kirke. Gudstjenesten ble holdt av den yngste presten jeg noen gang har sett, sikkert tidlig i 20årene. Så gudstjenesten var moderne og interessant. Det ble vist frem bilder og pratet om Facebook og Harry Potter. En jente sang så pent, og hele greia gikk kjempe fort.

Deretter dro vi til lokalet der middag og kaker var. Jeg er skikkelig kakemons og ville absolutt smake på alle kakene, enda det var over 10 stk! Men jeg greide “bare” å smake på 5 ulike typer. Da ble jeg stappmett og kvalm! heheh… SÅnn går det.

 

 

3 kommentarer

Siste innlegg