Hipp Hipp Hurra

I dag stod jeg opp i rett tia for å rekke å ordne klart alt til en flott 17.Mai feiring. Lukas måtte vekkes etter at jeg hadde ordnet meg, sovedyret som han er 🙂 Da vi hadde gjort oss klar gikk turen til byen. Vi hadde planer om å se på borgertoget for så å møte familien på Peppez, en tradisjon vi har hatt alle de ar jeg kan huske! Men i og med at det PØØØSregnet i Trondheim så vi så vidt noen mennesker fra borgertoget før vi dro videre.

Synes ikke det var så stas å stå ute i pøsregn med barnevogn å se på toget, derfor dro vi bare rett til restaurranten for å møte resten av gjengen der. Vi var 14 stk, så det var veldig koselig! Lukas storkoset seg også. Var våken hele tiden og elsket å føge med på alt rundt seg!

Da vi var ferdig med middagen gikk turen videre til familien til kjæresten min. Mamman hannes hadde ordnet med sodd, kaker, vaffler og mye godt! Enda vi var utrolig mett etter middagen så spiste vi desserten her. Og måtte bare smake på middagen også, siden jeg elsker sodd! Namnam!

Svigerfar i finstasen:


a

Lukas koser med farmor:

For en utrolig koselig dag!! 

1 kommentar

Siste innlegg