Babyshower!!!

I dag var det babyshower til Victoria, og det hadde jeg gledet meg lenge til! Jeg har aldri vært på babyshower tidligere, men visste det kom til å bli bra! Og det ble helt fantastisk, Victoria er heldig! Hun fikk utrolig fine gaver og ble veldig overrasket da hun kom hjem og stua var fylt opp med både venner og familie som ropte “SURPRISE”!  Først spiste vi goood mat, og nydelige kaker, så åpnet Victoria gavene. Vi deltok også på gjettekonkurranse. Jeg fikk med meg en lite gave hjem fordi jeg gjettet rett på hvor Victoria vil ha bryllupsreisen sin. 

Lukas storkoset seg han også. Han elsker jo mennesker og oppmerksomhet, noe han fikk mye av. Så elsker han å følge med på alt. Da vi dro hjem etter 5 timer var det en rimelig trøtt baby som ble med hjem. Han sov jo så vidt kun 5 minutter på Babyshoweret fordi han skulle få med seg alt. Herlig! 

4 kommentarer

Siste innlegg