Stresses out!

Jeg har aldri hatt et så Busy life som jeg har nå! Uansett når jeg står opp så føler jeg ikke at jeg rekker alt som må gjøres. I idag var været strålende så jeg benyttet meg av muligheten til å sitte ute i sola og jobbe med eksamensarbeid. Men før jeg fokuserte på skole gikk jeg en koselig trilletur sammen med Lukas før farmor kom og hentet han. Da jeg jobbet med skolearbeid i solsteiken ble jeg faktisk veldig solbrennt. Vet jeg burde ha brukt solkrem, men det har jeg ikke kjøpt enda, for hvem visste vi ville få så strålende vær i trøndelag?!

Det er så utrolig idyllisk her vi nettopp har flyttet. Kan virkelig ikke beskrive hvor glad jeg er for å bo her, og hvor idyllisk det er. Når vi er ute her på en solskinnsdag så hører vi fossefall og fuglekvitter, og ikke biler og støy. Det er så herlig!

Da jeg var ferdig å kose meg i sola og med skolearbeid kom kjæresten hjem og hentet meg. Vi skulle nemlig på Ikea og kjøpe inn det siste vi manglet til leiligheten (føler det blir mange av disse “kjøpe inn det siste-turene vår) men det er jo alltids noe nyt som dukker opp. I dag kjøpte vi speil til stua, bord for å ha på terassen, matte til gulv, rosa tallerkener jeg bare måtte ha og noe annet småtterier. Føler oss rimelig ferdig nå! Kom ikke hjem før sent på ettermiddagen.

Da vi kom hjem badet jeg Lukas, og det er så koselig. Han elsker å bade! Så måtte vi ta oss tid til en sen middag, måtte vaske klær fordi det er noe jeg trenger i morgen, og dåpsinvitasjoner skal bestilles. MÅ bestille de senest i dag, nå haster det. Fortsatt er det mye på planen jeg ikke rekker å gjøre, og jeg har ikke tid til å legge meg heller. I morgen skal vi opp grytidlig, for da skal vi på babysang igjen. Det blir KOS! Nei, nå får jeg hive meg rundt å bestille dåpsinvitasjoner, og ta meg en dusj! 

0 kommentarer

Siste innlegg