What a wonderful day!

For en fantastisk dag. Etter babysang dro vi på en liten shopprunde, Kjøpte oss is og koset oss på Heimdal. Dro også innom VIctoria en tur, og det er alltid like koselig. Skulle deretter ta bussen hjem, men mistet den selvfølgelig. Men det hadde ikke mye å si, for jeg kunne jo bare dra på besøk til mamma som har savnet Lukas, og heller vente på at kjæresten ble ferdig på jobb.

Da han kom og plukket oss opp dro vi til Victoria igjen. Vi skulle nemlig grille sammen hele gjengen. Shoppet litt mat på Rema før vi startet grillingen. Jeg elsker grillmat, og jeg elsker sommer og sol! Storkoset oss!
Da vi kom hjem fikk vi besøk av mamma og mannen hennes. De hjalp oss litt i leiligheten. Det er jo noe som gjenstår enda, så er utrolig glad vi får litt hjelp. Monterte blandt annet ei bokhylle på rommet til Lukas, og den er såååå fin. Brukte kvelden på å innrede rommet til lillegull. Er langt fra ferdig, men kom veldig langt. Tiden flyr virkelig om dagene, sitter her kl 02.15 onm natta og har fortsatt mye som må gjøres før jeg legger meg. Morgendagen er også stappfull av planer…. 🙂 

0 kommentarer

Siste innlegg