We love summer

AAhhhh så deilig med sommervær!! Jeg og Lukas startet dagen tidlig og gikk ut i finværet. Han koset seg og sov i vogna si mens mamman leste til eksamen. Jobbet med skolearbeid i flere timer mens gullet sov. Senere på ettermiddagen fikk vi besøk av Søstra mi og Ariana. Jeg tok henne med på tur for å vise henne turmulighetene i området her vi bor, men det var så mye knott i skogen på ettermiddagen så vi måtte flykte hjem igjen. Og jeg fant ut at jeg trenger ny myggnetting til vogna, for den vi har nå har alt for store hull!

Senere på kvelden baket vi til dåpen Ariana skal ha neste helg. Laget muffins. Hadde planer om å lage oreokake og sjokoladekake, men manglet noe av ingrediensene så det ble ikke mer baking enn muffinser i dag. Har jo en uke på oss, så det blir flere dager med baking.

Nå skal jeg vaske gulv. Hadde planer om å gjøre det tidligere i dag, men har ikke rukket det enda. 

2 kommentarer

Siste innlegg