So little time

Her flyr dagene virkelig unna. Skjønner ikke hvordan tiden kan gå sååååå fort. Men slik er det når dagene er fyllt opp fra morgen til langt på natta. I helga har jeg ikke lagt medg før 4 på natta ,  fordi jeg har ordnet bordkort etter at Lukas har lagt seg. Jeg liker å gi han min fulle oppmerksomhet når han er våken, så slike ting gjør jeg når han sover. Og det å lage Bordkort fra bunnen av, og pynte med mye stasj, det tar lang tid! Iallefall slik jeg ordnet dem. Men Er SUPERfornøyd med resultatet. Skal vise dere det, men ikke før etter dåpen, siden jeg vil at gjestene skal se de på dåpen først  og ikke på bloggen min. 

På Søndagen var vi mye ut å koset oss i godværet. Lukas slappet av i vogna si mens jeg jobbet videre med skolearbeidet mitt. Kom ganske langt med skolearbeidet og manglet bare to oppgaver. Målet var å bli ferdig med alle i løpet av helga, men ble ikke ferdig før i dag faktisk.  På ettermiddagen dro vi på besøk til ene fadderen til Lukas og koset oss der en times tid før vi dro hjem igjen.

0 kommentarer

Siste innlegg