Im doin good

I dag hadde jeg kjøretime igjen, endelig! Jeg har blitt helt hektet på å kjøre bil nå, synes det er supermorsomt! Er ikke redd eller nervøs slik jeg var før, bare ivrig på å lære enda mer. Ble oppgradert ett trinn idag, og det  trinnet jeg er på nå er det trinnet hvor man lærer mest. Har tilogmed skaffet meg en L og et ekstra speil slik at jeg kan øvelseskjøre mye hjemme sammen med kjæresten min. Da jeg var på kjøretime var Lukas hjemme hos farmor på besøk.

Etter kjøretimen dro jeg sammen med svigermor hjem til mamma. Der fikk vi servert IS og Jordbær. Namnam! Jeg tok kjangsen på å smake litt jordbær selv om det egentlig er Fy-FY mat for ammende. Men spiste ikke så mye, og Lukas har fortsatt ikke fått vondt i magen! Flax! Da vi kom hjem ryddet jeg leiligheten i en fei, for litt senere fikk vi besøk av Andreas, Helene og søte gutten deres. Koselig!

Herlig at det endelig har blitt finvær! I morgen skal jeg sole meg hvis været blir like bra! Og lese til eksamen selvfølgelig, som jeg har på Mandag! Tvitvi!

0 kommentarer

Siste innlegg