Bildedryss fra Dåpen

Endelig fikk jeg ordnet innlegget fra dåpen. Det tok sin tid å laste opp alle bildene, derfor jeg ikke ble ferdig i går. Jeg sovnet klokken 2 og orket ikke å vente på trege nettet lengre. Men i dag minsket jeg bildene, og da gikk det kjappere.

På dåpsdagen var vi så heldig at vi fikk låne Havfruen restaurrant og ha dåpen der. Med “på kjøpet” fikk vi med ei koselig svensk servitør. Lokalet var fantastisk, og servicen like så. Trodde vi måtte gjøre det meste selv, men servitøren stod på og gjorde det meste for oss. Dagen var vellykketog perfekt, og vi koset oss utrolig mye!! Lukas elsker jo oppmerksomhet, så dette var midt i blinken for han.


Meg, kjæreste og min nydelige sønn. Med utsikt over Trondheim by, Kunne ikke valgt en bedre plass for bildetaking
Slik dekorerte jeg bordene. Ble veldig fornøyd

Utsikt over Nidelven. Vakkert!Pretty, hhohoMasse god matGavebordetLekre gaver. Han fikk så mye fint!

Alle gjestne fikk en slikNydelige dåpskakaMitt bakeverkOg jeg måtte selvfølgelig smake på ALT!
Se så fint de pyntet bila

4 kommentarer

Siste innlegg