Nesten krasj!

I går var Lukas hjemme hos farmor mens mamman hadde kjøretime. Nå er jeg på trinn 3, og er veldig ivrig på å kjøre. Siden forrige time har jeg også kjørt mye hjemme, så følte meg godt rustet for timen. Og timen gikk strålende den… Helt til jeg skulle kjøre ut i en rundkjøring som var full av trafikk. Der kjørte jeg da det ikke var klart, og kjørelæreren bremset ned bilen på sin side mens jeg fortsatt ga gass. Puh, han stoppet oss i tide, for det kom en bil i full fart i mot, og det var absolutt ikke klart for oss enda. Heldigvis gikk det bra. Og kjørelæreren ble ikke sur på meg, for “dette har vi ikke trent på enda. Det kommer ikke før om en stund” Puuuh!

Lukas storkoset seg hos farmor som vanlig, og fikk tilogmed bade der – noe han absolutt elsker!! Da jeg var ferdig med kjøretimen min dro jeg, Victoria, Svigermor og oldemoren til Lukas på en liten shopperunde. KOSELIG! Lukas var hjemme med Tante og koset seg. EN herlig dag!

0 kommentarer

Siste innlegg