Jippi Jippi Yeye

I dag kom mamma og mannen hennes og hjalp oss med å henge opp speil og bilder på veggen. Det var det eneste vi manglet i Leiligheten vår, og det ble kjempe fint! Endelig er alt tipp topp! (eller – jeg mangler fortsatt å demontere et skap på Lukas sitt soverom og kjøpe en stor kommode istedet. Men det tar jeg etterhvert) Godt å være ferdig. Formen er enda verre idag, har feber og er kjempe varm. Lukas er heller ikke bra enda, og kjæresten min er mye verre i dag enn tidligere. I morgen drar vi alle mann til legen, mest for Lukas sin del.

På kvelden fikk vi besøk av Victoria, Martine og Anita. Tantene til Lukas og farmora. KOselig som alltid. Victoria var så heldig og vannt masse melkesjokolade på Martnan idag, og var så snill at hun tok med masse til oss også. Nå har Lukas og Kjæresten sovnet, mens jeg skal bestille takkekort. I morgen må jeg opp tidlig, for jeg har kjøretime og Lukas har time på helsestasjonen for 4månederskontroll (en måned på etterskudd, han er jo snart 5 måneder) 

2 kommentarer

Siste innlegg