Veldig fornøyd

For en service av bussåføren i dag. Han hadde fått med seg at jeg kom til å miste timen min på helsestasjonen, og derfor tilbydde han seg å kjøre meg helt til døra, enda stoppet egentlig var 10 minuttert unna. Så jeg kom faktisk kun 1 minutt for sent! WOW! Greit å ha en egen buss som kjører deg hvor du vil, uten å slippe på ande passasjerer. 

Lukas har gått opp en kilo siden sist, og lå perfekt på kurven. Litt over gjennomsnittet på lengde, men det er ikke så rart med så lange foreldre som han har. Vekta var helt ideel i forhold til lengden, og nå er lille babisen hele 8 kilo. Koselig å snakke med helsesøster, og Lukas smilet som bare det til henne. Blid og fornøyd som alltid.

Etter helsestasjonen tok mamma med seg Lukas hjem ,og jeg tuslet ned til kjøreskolen for å ha kjøretime. Kjøretimen gikk upert, og lreren sa jeg bare blir flinkere og flinkere (ja det skulle bare mangle) Har kjøretime i neste uke også. En time hver uke! Og jeg elsker virkelig å kjøre bil!!

2 kommentarer

Siste innlegg