Sykehus og shopping

Vi dro på sykehset tidlig i dag, rundt 9 var jeg der. Måtte stå opp 7 i morgest for å rekke det, og det er tidlig til å være meg og Lukas. Han måtte vekkes tilogmed, for vi er like syvsovere begge to. På sykehuset er det DROP-In på laboratoriet og man trekker bare en kølappe for å ta blodprøver. Siden det hastet litt å få tatt de prøvene dro jeg like så godt dit, i stedet for til fastlegen min. MEN huff for ei lang ventetid det var! Ventet cirka rundt en time på å få tatt prøvene.


Hun som tok prøvene glemte å bytte til en annen glasstype da hun fyllte opp glass nummer to, og da jeg var på vei ut døra stoppet hun meg og ba meg komme inn igjen, for å ta glass nr 2 på nytt. Da stakk hun meg i andre arma så det ikke skulle bli så vondt i den vi allerede hadde tatt blod fra. Så nå går jeg med plaster på begge armene. Lekkert!

Da vi var ferdig tuslet vi til sentrum. Været var herlig, og det var en fin trilletur. Nidelva er jo så fin når det er sommer og sol. Tuslet forbi nidarosdomen også, og der krydde det av turister. Ble litt fristet til å være turist i egen by jeg også, for det er mange fine plasser å utforske.

Vi dro på en stor shoppingrunde mens vi ventet på bussen som ikke kom før om 3 timer. Så på masse stasj til meg selv, og masse til Lukas. Endte faktisk opp med å ikke kjøpe noe til meg selv, kun shampoo og balsam, men det teller ikke.


PÅ NameIT er det 30 prosent på hele butikken i helga. Vi er storforbrukere av smekker her i huset, så jeg hamstret inn enda flere, var jo kun 24 kr pr stk, og de har sååå mange søte. Kjøpte like så godt med en til Ariana også, bare fordi den var så søt!

Hatt en fin dag dere da?

2 kommentarer

Siste innlegg