Magic Summer!

I går dro jeg og Lukas i halv 12 tiden til City SYd. Der er det ille på Lørdager, absolutt ikke den beste dagen å dra på shopping, men siden været var så herlig tenkte jeg at de fleste holdt seg hjemme for å nyte finværet. Og det hadde jeg sannelig rett i. Det var ikke så mye folk som det vanligvis er på Lørdager, og vi fikk gjort de ærendene vi skulle. Etterpå dro vi på besøk på jobben til kjæresten min å spiste is før vi dro videre. Det var jo sååå varmt!


 Topp Hm Shorts Gina Tricot Sko Converce

Da vi var ferdig med alle ærend tok vi bussen hjem til søstra mi, for hun skulle kjøre oss til JOhnny der vi var invitert på grilling. Jeg, søstra mi og de søste små. Johnny bor på Hovin så det er et stykke å kjøre fra Heimdal, og det verste var at vi kjørte mot drittværet. På Hovin regnet det nemlig, men det var fortsatt varmt og godt. Måtte flytte Grillpartyet innendørs da det begynte å pøsregne. Men det var helt greit for meg –  da slapp vi unna knott og veps! 


Etter en fantastisk middag tuslet vi en tur i nærområdet og ned til elva. Der var det utrolig vakkert. Hundene elsket det de også, de blir jo alltid så glad når de får bli med på tur. Og Lukas sovnet i vogna si for han var kjempe trøtt etter å ha vært på farten så lenge. 

Etter at vi kom hjem fra trilleturen bestemte jeg og søs oss for å dra hjem. Men jeg var invitert på besøk til Victoria, noe som alltid er så koselig! Derfor slapp søstra mi meg av hjemme hos henne. Da fikk Lukas møte de andre 2 tantene sine som han er så glad i. Vi så på film, spiste godis, pratet og koset oss. Og vi dro ikke hjem før 12 på natta. Litt av en dag!> Men så fantastisk bra! 

1 kommentar

Siste innlegg