Animal Fucking Attack

I dag da jeg og Lukas var ute  å fartet ble jeg plutswlig angrepet av en VEPS! Jeg er seriøst LIVREDD vepser! Har aldri blitt stukket men er 100 prosent sikker på at jeg er hyperalergisk! Vepsen stormet mot meg igjen og igjen mens jeg fekte og prøvde å sparke den bort! Heldigvis lå Lukas trygt i vogna si bak myggnetting så han var godt beskyttet. Vepsen nektet å gi opp, og jeg måtte gi opp kampen å bare komme meg av gårde. Jeg løp for liver med barnevogna så langt jeg greide, å puuuh, der var den borte! Så sikkert helt crazy ut der jeg løp. Men sånn er det når man blir angrepet! Grrrr

Da jeg kom videre bortover veien så jeg plutselig 3 måser som angrep alle personene som gikk der jeg skulle gå! De fløy ned mot alle og kloret de i hodet, de prøvde iallefall å klore folk! Hjelp! Jeg måtte gå langs husveggen for å komme meg trygt forbi. Og da skjønte jeg hvorfor måsene var helt på styr, de hadde nemlig 2 babyer som løp i gatene. Må si de valgte en dum plass å ha rrdet sitt på: midt oppå skiltet på bensinstasjonen i den travle gata!

1 kommentar

Siste innlegg